utorak, 11. prosinca 2012.

Vreća za platnene pelene

          Nisam ni znala da tako nešto postoji dok nije poznanica postavila pitanje zna li tko šivati, a ja uzvratila da znam ponešto. Uz plahte s gumicom, navlake za dječji pokrivač tražila je i vreću za platnene pelene, te mi poslala neke fotke, a ja još dodatno proguglala.
          Zahtjev je bio da bude otavorena, bez cifa, vezanja, drukera ili nečeg sličnog, da se vješa pomoću vješalice i aplikacija s imenom.
          Evo što sam napravila:
          Prvo sam iskrojila gornji dio koristeći vješalicu kao "šablonu":

       Iza toga sam krojila 2 x dno, tako da sam širinu odredila prema širini gornjeg dijela, a duljinu otprilike. Srednji dio je krojen četverokut: visina opet otprilike, a širina je zbroj stranica dna + 5 x 5 cm za preklop.
      Oba komada dna sam podebljala s flizelinom da čvršće stoji, kao i oba gornja dijela koji idu preko vješalice.

         Slova sam isprintala u wordu, precrtala na flizelin olovkom, izrezala, prepeglala na materijal, izrezala i cik-cak bodom našila na gornji predni dio.
Spojila sam dva gornja dijela, ostavljajući otvor kroz koji ću provući vješalicu. Otvor sam usko porubila. 
        Spojila sam zajedno dva komada materijala za dno, flizelinom očajane strane okrenute jednu prema drugoj. Prošila sam, dva puta presavijeno, stranice srednjeg dijela koje tvore otvor vreće. Našila sam srednji dio na dno preklapajući krajeve jedan preko drugog.
          Pričvrstila sam srednji dio pribadačama na gornji slažući falde na bočnom djelu te sašila.

          Ja zadovoljna, a što je još važnije i naručiteljica. Jeste li se vi ikad uhvatili izrade nečega za što niste nikad prije čuli da postoji?
link party-ji:
sewcountrychick       
Crafty Confessions

Nema komentara:

Objavi komentar