subota, 5. siječnja 2013.

Bijelo varivo 4 sezone

         Nakon svih uobičajenih oblizeka za Božić i Novu godinu suprug i ja smo se zaželjeli nešto na žlicu. Klinci bi vjerojatno mogli sretno preživjeti bez raznih variva, ali naravno da se nakon blagdanskih menija o tome njih ništa ne pita.

         Nekako mi se nije jelo neko od "klasičnih" variva koja inače spremam, malo sam proroštala po internetu i od nekih viđenih recepata sam preuzela ideju, pa napravila po svome varivo kojem sam dala ime po paketu smrznutog povrća i boji variva:


Bijelo varivo 4 sezone




Namirnice potrebne za varivo:
1 paket mješanog smrznutog povrća (ja sam koristila 4 season)
2 žlice ulja
1 luk
3 češnja češnjaka
2 šnite slanine 
2 para safalade
2 krumpira
3 žlice kiselog vrhnja
1 žlica brašna
sol, papar, kopar
2 kocke kokošje juhe
1 i pol litra vode

Luk sitno isjeckati i prodinstati podlijevajući vodom na ulju (10-tak minuta) na luk dodati nasjeckanu slaninu, propržiti, dodati zgnječen češnjak, promiješati i čim češnjak pusti miris dodati krumpir narezan na sitnije kockice. Kratko propirjati, dodati ostalo povrće i vodu. Kad zakipi staviti kocke za juhu, sol, papar i kuhati na smanjenoj temperaturi dok povrće ne omekša. Pred kraj dodati safaladu narezanu na kolutiće i pažljivo umješati kiselo vrhnje pomješano s brašnom da se ne bi stvorile grudice. Ako je vrhnje gušće možete ga razrjediti s malo tekućine koju uzmete iz variva. 
Dobar tek

2 komentara:

  1. dobra ideja za ručak. iskoristiću recept, samo mi ne volimo vrhnje u varivima pa ću ja sa paradajzom da bude crveno varivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas s paradajzom je često varivo, kad imam stavljam ajvara da lijepu boju i doda okusa. Ovaj put sam htjela nešto totalno drugačije.

      Izbriši