srijeda, 24. srpnja 2013.

Povrtne pljeskavice




          Obzirom da mi se nije jela blitva na lešo, a imala sam ju u frižideru odlučila sam izimprovizirati nešto pa sam od povrća napravila ove pljeskavice za koje nemam točne količine jer su napravljene od namirnica koje su se našle u kući:
vezica blitve
2-3 mrkve
nekoliko krumpira
ribani sir (edamac)
2 jaja
sol, papar, muškatni oraščič
prezle (krušne mrvice)
          Krumpir skuhati u ljusci, oguliti i zgnječiti. Blitvu preliti kipućom vodom i skosati na sitno. Mrkvu naribati. Pomiješati ribani sir, ribanu mrkvu, skosanu blitvu, jaja, sol, papar, muškatni oraščić. U smjesu dodati toliko prezla da se sve dobro poveže i da se mogu raditi lijepe pljeskavice.
          Pljeskavice pržiti u ulju i kad zarumene s obje strane vaditi na tanjur prekriven salvetom da upije višak ulja.

          Poslužite s kiselim vrhnjem i salatom. Ukoliko ne možete bez mesa možete iH poslužiti kao prilog pečenju ili odrescima.
DOBAR TEK.

Link party-ji:


A Marvelous Mess

2 komentara:

  1. zgodno :)
    i ja često napravim tako neke pljeskavice od povrća što ima u frižideru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada preko ljeta mi se ne kuha, a niti ne jedu variva pa je ovo zgodan način za pripremiti povrće.

      Izbriši