ponedjeljak, 18. studenoga 2013.

Sanjina torta

            
           Sanja je supruga mog brata. Rođendan joj je na Dušni dan i zbog toga najčešće nismo zajedno jer su oni tih dana u Bjelovaru. Ove godine smo se brat i ja dogovorili da joj spremimo malo iznenađenje, pa su iz Bjelovara krenuli nedjelju ujutro kako bi došli k meni na ručak. A za iznenađenje sam joj spremila tortu.

            Sanja inače baš nije osoba koja jaaaaaaaako voli torte, ali ovom je bila oduševljena i nije pola kriške proslijedila dalje kako to inače napravi. Njezina rečenica "Za ovu tortu mi ne treba pomoć." je veći kompliment nego kad ti netko veli da mu je torta izvrsna.
 
               Dopalo joj se i kako je torta izgledala. Ja baš nisam bila prezadovoljna jer mi nije baš išlo sve taj vikend po planu, pa sam tortu pekla i ukrašavala na brzinu to jutro uz pripremu ručka. 


Sastojci za biskvit:
20 dag brašna
30 dag šećera
10 dag mljevenih oraha
10 žlica vruće vode
pola praška za pecivo
5 jaja

Priprema biskvita:
Bjelanjke čvrsto izmiksati. Žutanjke i šećer pjenasto umutiti, dodati vodu - žlicu po žlicu. Zatim dodati brašno izmiješano s praškom za pecivo, orahe  i snijeg od bjelanjaka. Lim nauljiti, pobrašniti i staviti peci tijesto na 180 st.C. - oko 45 - 50 min, ovisno o pećnici.
Sastojci za kremu: 
1 puding od limuna
1 puding od malina
700 ml vode
450 g smrznutih malina 
šećera koliko piše na pakiranjima od pudinga

Od vode odvojiti koliko treba za izmješati prašak za puding, ostatak uliti u posudu zajedno s malinama, te staviti kuhati. Kad zakipi, smanjiti vatru te ukuhati puding.

Ohlađeni biskvit prerezati na dva dijela. Donji dio vratiti u kalup te preliti toplim pudingom s malinama te pokriti drugom korom biskvita. Ostaviti da se dobro ohladi.

200 grama čokolade za kuhanje otopiti s nekoliko žlica ulja te preliti po ohlađenoj torti. Ostaviti da se čokolada stegne, te ukrasiti s šlagom 
Dobar tek.





1 komentar:

  1. Baš si lijepo iznenadila šogoricu..sve što od srca radimo je izuzetno i posebno..
    Torta je ako ne izgledom a ono okusom sigurno odlična kad se njoj svidjela ..
    Ponekad nemožemo u svemu uspjeti ali bitno je da smo nekog usrećili .
    Puno te podzravljam i želim ugodan ovaj oblačni dan, iako se nadam da je kod tebe sunčanije :D
    lp Klaudiya

    OdgovoriIzbriši