srijeda, 23. studenoga 2011.

          Od kreativnih aktivnosti još uvijek se bavim samo pregledavanjem hrpetine stranica po internetu i kuham. Kad ne kuha suprug.
          I moram ga pohvaliti. Prošli tjedan smo "bili brzi" kao posljedica crijevne viroze, a on je kuhao i izmišljao fina jela po uputama iz Zarazne kako se trebaju hraniti djeca s proljevom i povraćanjem. Tko kaže da dijetna hrana ne može biti i ukusna. Samo onaj koji nije imao sreću da mu kuha naš pater familijas.
           Ja znam isto ukusno skuhati, ali moje nikako ne spada u kategoriju dijetne hrane.
           Dobila sam dunje od šefa, a kako nisam baš bila naj s voljom i energijom evo brzog i jednostavnog načina da ih se potroši prije nego propadnu:
           Smjesa kao za palačinke sa dodatkom dosta šećera i cimeta, u to naribano nekoliko oguljenih dunja
            Kako, kao svaka prava žena, ne mogu ući ni u jedan dućan da kupim samo jednu stvar, tako sam kupujući zadaćnicu za svog sina "ubola" knjižicu "Objed za pola sata". Interesantni recepti, neki već i korišteni, ali vrlo korisno i za ideje. Naravno da sam morala, da bih opravdala kupovinu, isprobati jedan:
Ovo je musaka od ribanog krumpira. Jedina zamjerka mog najdražeg je što sam koristila mljeveno pileće meso, koje kod njega ni u kojoj kombinaciji ne prolazi umjesto mješanog ili svinjskog.

Nema komentara:

Objavi komentar