ponedjeljak, 26. prosinca 2011.

Sretan Božić svima koji slave + recept za voćni vrijenac

Vrijeme maničnog predblagdanskog čišćenja je iza nas. Čeka me danas još jedan obiteljski ručak kod mene doma s mojim bratom i njegovom obitelji i vraćamo se u kolotečinu.
Na božićnm ručku smo bili kod svekrve, ali da ne prođe blagdan za mene samo u uživanju ja sam pekla kolače.
Radila sam orehnjaču po receptu s coolinarike, a kako sam duplala smjesu, količinu margarina sam krivo preračunala i dodala ga puuuuuuno previše, pa sam morala dodati još brašna. Za divno čudo orehnjača je ispala ogromna i prefina. Ocjena svekrve "Prava starinska, tako su se nekad orehnjače radile, a ne malecke kao ove danas." Sva sam si važna jer dizana tijesta zadnjih desetak godina rijetko radim.
Drugi kolač, koji me oduševio kad sam ga prvi put probala je Voćni vijenac. Recept sam dobila od mame jednog kolege s posla koji ga je donio da nas počasti prije nego je išao na operaciju noge i naravno da smo ga užicale da traži mamu recept.
Uglavnom ovog Božića je kalup za kuglofe koji sam prije dvadesetak godina kupila prvi put došao na red za uputrebu.
Evo recepta:
VOĆNI VIJENAC


15 maslaca ili margarina
12 dag šećera u prahu
1 vanili šećer
3 žlice ruma
3 jaja
20 dag brašna
1 prašak za peciveo
15 dag kandiranog, narezanog voća
5 dag čokolade
5 dag grožđica
naribana korica od limuna i naranče

Pjenasto izmikasti maslac i šećer.
Dodati vanili šećer, naribanu koricu od limuna i naranče.
Postepeno umiješati jaja i brašno sa praškom za pecivo i rumom. Zatim dodati kandirano voće, krupno isjeckanu čokoladu i grožđice.
Pecite u modlu namaščenom i brašnom posutom oko 1 sat na 150 stupnjeva C.
Dobar tek

Nema komentara:

Objavi komentar