ponedjeljak, 13. veljače 2012.

Torta? Ne torta?

U potrazi sam za tortom za svoj rođendan. Ne planiram raditi pravu proslavu, ali htjela bih da mi dođu određene drage osobe.
Ovo su fotke torti koje sam radila prošle godine. Prva za Uskrs, a druga za rođendan starijem sinu.




Oba recepta su s Coolinarike.
Još uvijek sam u potrazi za mojom the tortom.

A onda mi je sinoć palo na pamet da napravim "palačinka party". Pozovem seku, brata, kumove i napravim hrpu što slanih, pohanih, sa sirom, s nutelom, s marmeladom....... zapečenih..... palačinki.
Bez torte za rođendan i tako bi mi trebalo puuuuno svijećica.

2 komentara:

  1. ma, i palačinka party je dobra opcija, bitno da je veselo društvo i dobra zabava, sve ostalo se ionako brzo zaboravi... imaš jednu nagradicu na mom blogu pa ćirni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na nagradi. S obzirom da nisam iskusna blogerica idem ponovno pročitati post da vidim što ja sad moram napraviti.

    OdgovoriIzbriši