četvrtak, 14. lipnja 2012.

Jednostavna brzinska rolada



         Vozeći se s posla prije dva dana suprug je spomenuo kako je razmišljao da ispeče pizzu, što sam ja okrenula u priči kao da je već odlučeno i s obzirom da mi se jelo nešto slatko, a u trgovini u koju smo svratili prije povratka kući nije bilo ništa takovog što bih kupila predložila da dok se tijesto diže ispečem kolač na brzaka. Kupih vrhnje za kuhanje i iskombinirah ovo iz glave.
        Jedva sam uspjela oteti ovaj komadić za fotkanje:
        


Jednostavna brzinska rolada:

biskvit:
5 jaja
5 žlica šećera
1 vanili šećer
5 žlica oštrog brašna (može i glatko, ali onda treba prosijati i struktura kolača ispadne malo drugačija)
1/2 praška za pecivo
2 žlice kakaa (ja sam koristila instant)
5 žlica ulja

Odvojiti bjelanjke i žumanjke. Ja obično miksam prvo snijeg od bjelanjaka da ne moram prati metlice od miksera - staviti sa strane.
Dobro umiksati žumanjke s šećerom i vanili šećerom, u smjesu dodati brašno u koje je umješan prašak za pecivo i ulje.
Na kraju lagano umješati žlicom snijeg od bjelanjaka. Odvojiti polovicu smjese i u nju umiješati kakao. 
Lim od pečnice prekriti papirom za pečenje i na njega izliti smjese za biskvit kao za mramorni kolač. 
Peći na 180 stupnjeva C 15-tak minuta (probati čačkalicom).
Ostaviti da se ohladi.

Krema:
250 ml slatkog vrhnja
2 vrhom pune žlice namaza s lješnjacima tipa linolada, nutela i sl.
2 žlice šećera u prahu
Izmiksati slatko vrhnje s šećerom u šlag te dodati namaz i miksati dok se smjesa ne poveže.

Pažljivo skinuti papir za pečenje s biskvita, te biskvit namazati kremom i zarolati. Posuti s šećerom u prahu.

Kolač je gotov, a tijesto za picu se još sigurno pola sata, ako ne i duže dizalo, tako da smo desert jeli i prije (moralo se probati, zar ne) i poslije pizze.

Interesantna stvar samnom i biskvitima: nikad se ne sjetim pogledati na sat kad stavim peći.  Kad biskvit zamiriši probodem ga čačkalicom i ako je čačkalica suha to mi je znak da je pečen.






Nema komentara:

Objavi komentar