četvrtak, 21. lipnja 2012.

Jarun - Adria Air Race


Ovo je  post o, sada već pretprošloj suboti koju smo proveli na Jarunu jer smo dobili karte za Adria Air Race, a namjeravala sam ga napisati još prošli tjedan, ali zahvaljujući digitalnom fotiću napravili smo preko 750 fotki koje je trebalo prebaciti na komp.
Drugi problem je izabrati između svih tih fotografija nekoliko.
I u međuvremenu se pojavio treći, a to je da nikako ne mogu urediti fotke. Nešto me opako zeza.


Nismo došli na početak utrka, ali bili smo dovoljno dugo da vidimo interesantnih letačkih figura ili kakosetovećzove, a da nam ne postane dosadno jer baš nismo toliki znalci i zaljubljenici da bismo mogli cijeli dan gledati u nebo.
Naravno, da nismo propustili ni fotkanje s bajkerima u pozadini







Evo par fotki. Naravno da se vidi samo trag aviona, a za bolje bi nam trebao objektiv i fotić malo bolji od ovoga kojeg mi imamo.



Malo nas kako iskrećemo vratove.


Nakon trke, malo smo se zadržali u parku:




i produžili u još jednu šetnju okolo jezera

Ovako se da šetati. I ja bih brata koji me nosi u šetnji.










Nema komentara:

Objavi komentar