utorak, 26. lipnja 2012.

lepinja sa vrhnjem

U našoj obitelji je moj suprug "meštar od dizanih tijesta" ali anngelpie je na svom blogu jučer objavila recept za   lepinju sa vrhnjem , a fotografije kojima ga je popratila jednostavno zovu da ga se isproba. Ja sam doma na odmoru, klinaca nema, suprug radi, kruha doma ni malo, brašna i kvasca uvijek pod obavezno mora biti i gdje ćeš bolju priliku?




Evo, isprobano. Recept je stvarno super. Ja sam radila sa vlascem (suhim) i domaćom dimljenom slaninom, te krupnom morskom soli. Nisam stavljala papar niti išta drugo i moram reći da je stvarno ukusno.

Broj komentara: 6:

  1. this looks delicious. I have a Blog Hop on Wednesdays, and I would love it if you would link this post. You can find it at
    http://www.adornedfromabove.com/2012/06/natural-hair-gel-and-wednesdays-adorned.html
    It is called Wednesdays Adorned From Above Blog Hop.
    I hope to see you there. Have a great Day.
    Debi Bolocofsky
    Adorned From Above
    www.adornedfromabove.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Debi, thank you. I'll visit your blog.

      Izbriši
    2. Thank you so much for sharing this recipe with "Wednesdays Adorned From Above Blog Hop". Hope you link again this Wednesday.
      Debi Bolocofsky
      www.adornedfromabove.com

      Izbriši
    3. Debi, thank you for hosting link party and inviting me. If I'll have something to show, I'll link it again.

      Izbriši
  2. ...nije me dugo bilo pa malo čačkam po blogovima i starim postovima dragih blogera i naletim na ovaj tvoj post... ajme baš si me razveselila što si isprobala lepinju... ja ju radim često, moji ju svi obožavaju, a ono što ćeš na nju staviti je ionako stvar ukusa, želje a i toga što trenutno imaš u kuhinji... :)) ...uvijek je lijepo navratiti kod tebe...lijepe pozdrave ti ostavljam... čitamo se i dalje... :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram ti reći da sam čak i kruh po tom receptu radila i super je ispalo. Taman je za jedan kalup.

      Izbriši