četvrtak, 26. srpnja 2012.

Sekina rođendanska torta

Zadnji tjedan godišnjeg sam provela u Karlovcu kod sestre. Kako joj je u tjednu iza toga bio rođendan, nije moglo proći bez torte. Ona je ispekla kolač, a ja kako nisam doma sa svojim priborom i u svojoj kuhinji, a željela sam za nju napraviti tortu malo sam izimprovizirala tortu koja se ne peče.
SEKINA TORTA: 

Za tortu je potrebno: 
 1 čokoladna rolada
 1 veći paket piškota
 1 podloga za voćnu tortu
 1 kutija smjese za parfe kremu + količina mlijeka koja je navedena u uputama za izradu kreme
 1 veća konzerva kompota od miješanog voća
 Postupak: 
          Voće iz kompota ocijediti. Sok staviti u neku posudu u kojoj ćemo moći namakati piškote.
          Okruglu zdjelu obložiti prozirnom folijom (ja sam koristila od tapervera za mijesit tijesto, ali može i neka zdjela za salatu) da bi se torta kasnije mogla lakše vaditi iz zdjele. Ja taj dio nisam odradila pa smo se morali malo potruditi oko toga da nam se torta ne raspadne.
          Parfe kremu napraviti po uputama s kutije. Čokoladnu roladu narezati na tanke šnite i poslagati po dnu okrugle zdjele, a stranice zdjele obložiti piškotama namočenim u sok od kompota.
          Na roladu namazati dio kreme, na kremu staviti ocijeđeno voće iz kompota i preko toga još jedan sloj kreme. Na taj sloj kreme poslagati red piškota namočenih u sok od kompota, premazati kremom, staviti drugi dio voća, ponovno sloj kreme i na vrh staviti podlogu za voćnu tortu koju također nakapamo ostatkom soka od kompota.
          Tortu staviti na nekoliko sati u frižider (ja sam ju radila večer prije). Pažljivo okrenuti na tanjur za posluživanje, ovako izgleda presjek torte:
Dobar tek, nama je bio. Svojoj seki samo želim puno zdravlja, jer zdravi imaju tisuće želja, a bolesni samo jednu. Seko, volim te.

A Marvelous Mess

Nema komentara:

Objavi komentar