srijeda, 5. rujna 2012.

suknja i tunika od sirove svile

         Konačno sam se odvažila škarama "napasti" ovu krasnu svilu. Odabrala sam napraviti klasični šos (suknju) i tuniku.

         Za tuniku sam izvadila kroj iz Burde.


Slike modela sa stranice http://www.burdastyle.com/

         Tunika je ispala preširoka za moj ukus i za taj materijal. Preporuka Burde je da se radi iz laganih materijala koji lijepo padaju, ovaj je malo krući. Još jedna moja standardna greška je da usporedim svoje mjere s tablicom brojeva i onda poprilično proizvoljno širim model pa mi je izrez oko vrata ispao širi nego što je trebalo.
        Kako sam tuniku, za razliku od originala radila iz jednog materijala, a ne tri različita rezana je samo iznad prsiju, a ne i sa strane.
         Kao i inače, problem mi stvara nepoznavanje njemačkog jezika na kojem su upute. Opet mi neki detalji, koji se na van ni ne vide jako, nisu kako trebaju biti. Izrez oko ruku je poprilično amaterski napravljen.
         Suknja je klasični uski kroj, što bi Amerikanci rekli pencil skirt.





            Komplet sam obukla za svadbu na kojoj smo bili u 8. mjesecu i upotpunila ju šalom koji sam sa strane zakopčala brošem.


            
          Na fotkama izgleda kao da sam u haljini. Po onoj vrućini je bila jako ugodna kombinacija za nositi, ali se dosta zgužvalo jer smo poprilično vremena proveli u autu. Vjenčanje je bilo u drugom gradu, a svadbena večera preko trideset kilometara dalje u Vili Garić u Podgariću (ili je obratno?). Bez obzira, na ime, mjesto je prekrasno za svadbu, a isto tako i za izlet. 
             

objavljeno na link party:

      
Adorned From Above





A Marvelous Mess

Broj komentara: 5:

  1. ...lijep kompletić...iako nisam za šoseve, nikad ih ne nosim (haljine su mi drage) ...ova tunika mi je zato zakon... :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. Ja volim šoseve, a za šivanje haljine baš skupljam hrabrost. Sve gledam jedan kroj u Burdi, ali se još nisam odvažila početi.

      Izbriši