četvrtak, 16. svibnja 2013.

nagradica



Dobila sam nagradu od goge s bloga malaradionicagogaz pa joj se i ovdje zahvaljujem. Veseli me primiti nagradu jer pokazuje da nekoga interesira što radim i o čemu pišem.
Uz nagrade idu i određena pravila:
Evo i pravila nagrade:
- zahvali osobi koja ti je poslala nagradu
- stavi na svoj blog logo nagrade
- stavi na svoj blog link nejnog bloga
- daruj nagradu sedmero blogova s manje od 50 članova
- stavi linkove na svoj blog
- obavijesti ljude o primitku nagrade
- napiši sedam činjenica o sebi

Jedini problem mi je sedam blogova s manje od 50 članova. Na nekim blogovima se ne vidi koliko članova ima, ali ipak večina blogova koje pratim ima ih više od 50. Nagradu ne ću proslijeđivati blogovima koje ne pratim jer prosljeđivanjem nagrade, po mom mišljenju preporučujem mojim čitateljima blog, pa će moj popis  biti manji od 7.
Evo blogova kojima prolijeđujem nagradu:

weekendchefica
slatkazavrzlama
kreativni-svijet
100bofora.
da vidimo što danas ima u cekeru

Sedam činjenica o meni:
- volim kuhati, peći kolače i torte
- majka sam dvojice sinova koji su centar mog svijeta
- želja mi je bila imati i kćerkicu kojoj bi radila pletenice i šivala haljinice i suknjice
- nedisciplinirana sam i nedosljedna
- svašta znam raditi, ali ništa, po mojim kriterijima dovoljno dobro (čitaj savršeno)
- u isto vrijeme imam želju živjeti u centru grada i imati kuću s velikim vrtom/dvorištem negdje u predgrađu ili čak malo izvan grada
- mršavim polako

Sad samo da još obavijestim nagrađene. Nadam se da neću i to razvuči kao pisanje ovog posta.

2 komentara: