petak, 14. lipnja 2013.

Oslić s ribanim sirom i sušenim vrganjima

          Dobili smo, Hvala kuma Zdenka!  hrpicu sušenih vrganja od kumine mame, a u nedjelju me uhvatilo da napravim nešto fino, ali drugačije nego inače. Kako na mom vječnom izvoru inspiracije Coolinarici nisam našla ništa što bi me inspiriralo odlučila sam sama nešto inprovizirati, a obzirom da je ispalo  njami ovdje djelim recept. Jedino što se nisam na vrijeme sjetila fotkati pa za pokazati imam samo ovo:


Sastojci:

4 filea oslića
šaka sušenih vrganja
15 dag laks karea ili vratine
20 dag ribane gaude
3 češnja češnjaka
1,5 dcl vrhnja za kuhanje
žlica brašna
malo ulja
sol
papar
vegeta


Priprema:
 Vrganje namočite u toploj vode. Filete oslića pospite vegetom i poslažite u nauljenu vatrostalnu posudu. Laks kare nasjeckajte na sitne kockice te popržite na tavici. Na kraju dodajte zgnječeni češnjak, promješajte i maknite s vatre. 
Vrganje nasjeckajte na sitno i kratko prokuhajte da omekšaju. 
Pomješajte zajedno laks kare, vrganje, brašno, vrhnje za kuhanje, sol i papar i malo vode u kojoj su se kuhali vrganji. S tom smjesom prekrijte filete oslića i stavite peći u zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva oko pola sata. Izvadite iz pečnice, pospite ribanim sirom i vratite u pećnicu da se sir otopi.
Poslužite uz prilog po želji. Ja sam nakon dugo vremena napravila blitvu s krumpirom na lešo.
Dobar tek. 
Link partys:


Crafty Confessions

Nema komentara:

Objavi komentar