utorak, 22. srpnja 2014.

Torta od krušaka


I suprug i ja smo djeca asfalta. Oboje iz Zagreba i bez bliže familije na selu, ali zato imamo sreće da imamo kumove i prijatelje koji imaju ili malo svojeg "grunta" ili nekog od familije tko uzgaja voće i povrće. Ovaj put smo dobili ovih malih krušaka. Ne znam kako se zovu, ali jako su sočne i fine, ali ne mogu dugo stajati. Kako baš ne konzumiramo svježe voće u velikim količinama, odlučila sam napraviti neki kolač. 
Najčešće koristim recepte ili iz časopisa, kuharica ili s interneta, ali ovaj put mi ponuđeni recepti nisu iz nekog ne baš objektivnog razloga nisu bili primamljivi pa sam improvizirala i iskombinirala neke kolače koje inače radim.




Biskvit:
3 jaja
16 žlica šećera
1 vanili šećer
malo ruma
16 žlica mlijeka
16 žlica ulja
14 žlica oštrog brašna
2 žlice tamnog kakaa
1 žličica sode bikarbone

Jaja i rum izmiksati s šećerom. Brašno, kakao i sodu bikarbonu pomiješati. Smanjiti mikser na najmanju brzinu i dodati mlijeko i ulje. Polako dodavati smjesu brašna, kakaa i sode bikarbone. Izliti smjesu u namašćen i pobrašnjen kalup te peći u pećnici zagrijanoj na 180 stupnjeva C. Ja ne gledam na sat koliko se biskvit peče, već kad zamiriši pustim još par minuta i nakon toga provjerim čačkalicom je li dovoljno pečen. Ako čačkalica izađe suha biskvit je gotov.
Biskvit ostaviti da se ohladi u kalupu.

Fila:
1 kg krušaka (nisam vagala i nije jako bitno je li ih malo više ili malo manje)
3 pudinga od vanilije
6 žlica šećera (prilagodite slatkoći krušaka i vlastitom ukusu) 
1 litra vode

Kruške očistite i narežite na manje komadiće. 
Ja ove nisam gulila jer su male i ne bi ništa od njih ostalo. Na kraju je ispalo da je koža mekana i da nije ništa smetalo, čak ni mojem mlađem sinu kojem tako nešto jako smeta.
Od litre vode odvojite manju količinu za umutiti puding, a u ostatak stavite kruške i šećer te prokuhajte. Kad kruške malo omekšaju umješajte puding i na laganoj temperaturi prokuhajte dok se puding ne zgusne.
Prelijte preko biskvita. Kad se ohladi stavite u frižider da se puding skroz stisne. 
Prije posluživanja premažite šlagom.
Tortu nisam radila za goste, pa sam ga pekla u kalupu koji nema onaj obruč koji se skine i nisam ga vadila na podlogu za torte nego smo rezali direktno iz kalupa.
Dobar tek.

Nema komentara:

Objavi komentar