petak, 2. rujna 2011.

          Gladna sam.
          Umorna sam.
          Gladna sam.
          Ponovno sam na dijeti koje se, naravno, ne pridržavam striktno, ali ako će ići kila dolje tjedno - ja zadovoljna.
          Kada je mlađi sin došao iz bolnice, suprug i ja smo se trudili da ne pušimo u njegovom prisustvu i to je izgledalo tako da smo se zatvorili u kuhinju i dimili uz otvoren prozor. Sve je bilo OK to ljeto i jesen, ali kad je počela zima, stvarno je djelovalo suludo. Dvoje luđaka drhture uz otvoren prozor radi cigarete i kad bi dijete došlo nešto pitati mi bi ga tjerali iz kuhinje da ne bude na dimu cigarete. Tada sam pukla. Prestajem pušiti.
          I prestala sam.
          Prestala sam bez nikotinskih flastera, žvakača, bez nikotinskih kriza. Dovoljna mi je bila slika nas dvoje kako drhturimo u kuhinji uz cigaretu i tjeramo dijete, za koje su nam prije godinu dana rekli da vjerojatno neće preživjeti slijedećih pola sata, od sebe
          I natukla sam debelo preko dvadeset kila. Jednu ovisnost sam zamijenila drugom. Koju sliku sad da stavim u tu ludu glavu da prestanem jesti više nego mi treba? Zglobovi bole, uspušem se po stepenicama do drugog kata, ali svejedno motivacija slaba.
          U stvari, ovaj post pišem jer sam jutros stala na vagu. Naravno da radim klasičnu grešku nestrpljivih debeljuca koje bi željele smršaviti preko noći bez imalo truda i važem se svaki dan, ali si nemrem pomoći. Uglavnom, vaga je jutros pokazala cijelu kilu više nego jučer. Kazna za večeru. Kako sam poslije posla išla kupovati klincima knjige koje im još fale za školu, nisam kuhala kasni ručak, nego sam kuhala štrukle na juhu i pekla jednu turu u pečnici. To obožavam i nisam mogla odoljeti pojesti jednu kuhanu i jednu pečenu.
         Da ne ispadne kako sam turbo vrijedna mama koja nakon posla ide po knjižarama i kupuje stvari za klince, a onda još mijesi tjesto i pravi štrukle, moram se pohvaliti sa svojim suprugom koji je mjesio tjesto i napravio cijelu hrpetinu štrukli za škrinju i zadnjih mjesec-dva bih samo spekla ili skuhala kad nam je došla želja.
Jučer potrošeno zadnje, sada se moramo baciti na umiljavanje dragom nam pater familijasu da napravi novu turu.
        

Nema komentara:

Objavi komentar