utorak, 25. listopada 2011.

          Prošli, još jedan tipičan vikend hrvatske žene, majke, domaćice. Pranje, peglanje, spremanje, kuhanje, natezanje s klincima oko nadoknađivanja školskih obaveza neodrađenih u tjednu.
          Svaki ponedjeljak se ispočetka pitam: U čemu je problem samnom? Zašto preko tjedna nemam energije za odraditi sve kućanske poslove pa da mi vikend ostane za hobi i odmor? Nisam na radnom mjestu koje iziskuje nekakav fizički napor.
          Jučer došla s posla doma s nepodnošljivom glavoboljom. Jel' problem u vremenu ili u meni? Popila sam dvije tablete i nije prošlo, boljelo me je do mučnine i onda se moje pametno starije dijete sjetilo da u frižideru imam gel-masku koju sam u skoro godinu dana možda dva puta upotrijebila i pita me da li bi mi možda to pomoglo. Kako se jedan jedanaestogodišnjak sjeti da bi protiv glavobolje pomogao hladan oblog ne znam, ali me spasio. Glavobolja nije skroz prošla, ali se svela na podnošljivu smetnju.
          Špašio ši me mišu mali!

Nema komentara:

Objavi komentar